luni, 10 decembrie 2007

Ghiolbanul comunitar


Uitati-va bine la individul asta. Cand il vedeti sunt doua variante: ori fugiti repede, ori va pregatiti de scandal.
Azi am dat peste el. Mai bine zis, el peste mine. Cum eu nu prea fug, intuiti, a fost scandal. Treceam pe langa noua Primarie, sa scurtez drumul spre redactie. Si, de ce sa nu recunosc, sa nu mai bat glodul de pe strada si trotuar, in jurul blocurilor ANL aflate in nesfarsita constructie. Individul ne abordeaza (eram impreuna cu Catalin): ce cautam acolo?! Peste umar, Catalin il informeaza: e domeniu public. Eu zabovesc, ma uitam la niste instalatii abea aduse si depozitate in fata"Casa Poporului din Pascani". Fac si 2-3 poze, moment in care ala incepe: CINE TI-A DAT VOIE?!
Atunci i-am "rupt capul":
1. I-am cerut sa dea "buna ziua" mai intai. Nu am insistat cerandu-i sa se prezinte, gradul, functia, etc. Ghiolbanul n-a ajuns la "buna ziua"...
2. L-am informat ca ii platesc salariul, deci trebuie sa manifeste respect fata de contribuabilul de mine...
3. I-am indicat sa citeasca macar Constitutia, celelalte legi fiind, probabil, peste puterea sa de intelegere...
N-a avut nimic de obiectat.
Ma intreb doar cine si pt. ce l-a angajat pe ghiolban la Politia Comunitara...

Un comentariu:

Unknown spunea...

ghiolbanul ala nu cumva mirosea a motorina?