marți, 18 decembrie 2007

...pe care se incaiera tot ei

De ce a aparut aceasta stire vadit menita sa dezinformeze (a se vedea mix-ul de adevar si minciuna)? Nu am un raspuns logic. Cred ca au vrut ei sa faca ceva, cert este ca n-a iesit decat o minciuna cu picioare extrem de scurte. Deci, inutila. Sau isi bate cineva joc de ei, mai ales ca ar avea si de cine. Cu masochism, „tantalaii si gogomanii” sunt la al doilea zvon similar lansat. Precedentul ma dadea „director de programe” la emisiunea locala MBit. Zvon la fel de absurd. Argumente: care programe? „director” peste 2 angajati? cui folosea?
Zvonul a circulat in breasla locala, insa, firesc, s-a fasait imediat.
Revin la subiect. Pentru a da credibilitate demersului lor, Grecu&Parteni ANL „baga” un comentariu in numele meu. Iata-l: Soldan 18 Dec : 16:16
In primul rind ca nu-i fituica ci ziar serios si eu l-am convins pe Rusu sa scoata din nou ziarul ca aveam o simpatie pentru aceasta publicatie inca de cind era echipa cea veche, care si-a dat demisia in masa si a plecat de la boul de Rusu...
Inutil sa precizez ca nu imi apartine. Un cititor cu IQ suficient (oricum, mai mare ca al aceluia care l-a scris) isi da seama imediat si de ce...
Intr-un absurd absolut, primesc si replica de la Marius Parteni, cred.
Marius
Hai sictir Soldan care esti un SOBOLAN mai demult il injurai pe Rusu si acu il pupi in cur.. HUO!! Nesimtitule

E fabulos ! Cu o mana scrie textul, in care se citeaza tot pe el, cu alta devine „eu”, dupa care imi da replica. Declar public credinta mea: baiatul are sisi la cap !

Dar „frumusetea” nu este asta. Ci faptul ca, asa dupa cum ma asteptam, Parteni ANL il injura pe Catalin Mihaila. Ideea este ca atunci cand fostul meu coleg Parteni ma injura pe mine, spunea despre el este patron pentru ca are un angajat: pe Catalin Mihaila. Ironia sortii, Catalin Mihaila era de fata. Si nu zicea nimic, doar se uita. Acum, dupa ce „patronache” a ramas fara „angajache” s-a enervat. Si l-a luat la injurat. Iata schimbul de replici:

”Catalin Mihaila lipseste nemotivat de la serviciu de aproximativ doua saptamani de zile. M-a informat ca a fost contactat de Leonard Rusu pentru a lucra la ziarul “Jurnal Incoruptibil”, si ca in cateva zile isi va inainta demisia. Mi-a mai spus ca i s-a oferit un salariu motivant, de 15 milioane lei vechi. Nu am primit inca demisia lui”, ne-a precizat Marius Parteni, redactorul-sef al ziarului ”Obiectiv”. (scrie in stirea de pe .com)

Urmeaza comentariile:

Catalin Mihaila
Pentru domnul patron al ziarului Obiectiv.
1 Nu imi inaintez demisia din pricina consil Rusu sau cum spui tu ci din cauza ca nu iti platesti angajatii.
2 Nu am discutat cu tine niciodata despre salarul despre care spui sau despre jurnalul Incoruptuibil cand am plecat de la tine.
3 Mi se pare penibil sa incepi sa-ti publici colegii cu care ai lucrat atatia ani. Dar asta este o alta gandire de-a ta. Pentru ca nu-mi place sa ma rezum la asemenea prostii... Numai Respect


Marius Parteni 18 Dec : 16:34
Domnule Mihaila, inainteaza-ti demisia! Nu negocia cu Leonard Rusu din postura unui angajat, al unei publicatii puternice si credibile, care te-a format. Atat.


Marius Parteni
Catalin Mihaila nu a fost oblligat sa lucreze ptr mine fortat. Orice angajat are drepturi, doar Codul Muncii avantajeaza "puturosii", insa si obligatii. La capitolul obligatii de serviciu este repetent ... Si repet, demisia este un drept al angajatului. E greu sa scrii o hartie ...


Desi in acest moment (nici nu-l stiu prea bine) il consider un tip linistit, care isi vede de treaba lui, Catalin Mihaila isi merita soarta. De ce? Inteleptul popular spune: „Nu te amesteca in cocina, ca te mananca porcii”. Si a ajuns si la vorba mea :)
Nu inchei inainte de a remarca alte doua comentarii, de la doi indivizi care au inteles cam cum sta treaba:

Mecanicul sef
18 Dec : 18:31
Mai fratilor, a plecat omul la Rusu, si ?? Care e problema? Baiatul este major, stie mai bine decat toti ce va face cu viata lui. Sa nu uitam ca la fel au facut aproape toti ziaristii din Pascani, care au migrat la alte ziare...Deci care e greseala aia mare? Eu tot nu inteleg de ce atata tam-tam pe marginea unei demisii. Parca a demisionat Traian Basescu! Cat despre Soldan, o sa fie acesta redactor la Jurnalul Incoruptibil cand va zbura porcul!


cineva care stie ce zice
18 Dec : 19:17
bai oameni buni incetatzi cu carcota ca baiatul asta a tras pt obiectiv si mai marius adutzi aminte ca, catalin a tras pt ziarul asta mai mult decat stie lumea si tu lai tratat ca pe un sclav ai grija ce spui ca nu e bine sa freci pe cel care odata tzia fost singurul angajat si poate si prieten,eu unu asa consider,asa ca las la bunul tau simtz sa apreciezi pe cine freci


cineva care stie ce zice
18 Dec : 19:24
nu e frumos mai marius,ai uitat ca ceea ce faci tu au facut si fostii tai colegi de la orizontul cu persoana ta? ai ajuns sa fii o persoana mult mai penibila si josnica decat te cred dusmanii tai. drept pt care dovada se vede prin comportamentul aberant pe care adoptzi cu persoane care tea slugarit atata timp beneficiind in schimb de mai nimicuri.


Observ doar ca „cineva care stie ce zice” e intr-o mica eroare, aia cu „ce au facut fostii tai colegii de la orizontul”. Am facut ce trebuia, nimic in plus, nimic in minus. Doar ca nu ne-a crezut toata lumea... A se vedea "vorba mea"...
Ar mai fi multe de spus, dar ma opresc momentan aici. Asta nu inseamna ca nu raspund pe acest blog eventualelor intrebari.

Un comentariu:

Anonim spunea...

bai baietzi voi latzi dat pe fostul vostru coleg pe sitt-ul vostru marius parteni cu poze ce leatzi facut pe v remea cand eratzi prieteni asa ca nu va mai cacatzi pe voi ca suntetzi corectzi eu il cunosc si pe marius si pe catalin mihaila si vreau sa spun ca. comentarile mele facute pe news pascani.com au fost destul de adevarate asa ca nu va mai sucitzi caluptazi pe dreptate ca presa din pascani face sa puta in tot municipiul.tozi suntetzi slugi ale vreunui politician.semnat cineva care stie ce zice