miercuri, 19 decembrie 2007

Prima reactie...

"Am fost contactat sa lucrez la ziarul lui Rusu, dar l-am refuzat politicos. Lucrez deja la un ziar serios si nu ma duc la un ziar care tine 3 luni de zile ", imi spune Petrica Florea, corespondentul local al Ziua de Iasi, vizavi de zvonul pe care l-am publicat aseara. N-am nici un motiv sa nu-l cred, prin urmare s-a clarificat o parte din enigma reaparitiei Jurnal Incoruptibil sub patronajul candidatului Leonard Rusu. Petrica Florea mai spune ca nici cu Catalin Mihaila nu e mai clara treaba. "Au fost doar discutii, pana acum nimic concret".
Lipsa timpului ma determina acum sa ma opresc aici, insa voi reveni diseara cu detalii pentru ca punctul meu de vedere fata de acest eveniment sa fie clar inteles.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ba soldane tot pe Bloga la tine am citit un zvon ca Marius Parteni a vandut Obiectivul lui Toma! Cum ramane cu zvonistica ?
Din cate stiu eu Obiectivul nu e vandut deci cine si cum dezinformeaza? Raspunde daca ai curaj!

Emilian Soldan spunea...

Cu "zvonistica" si "dezinformarea" ramane asa: d-aia e blog. N-am avut pretentia de informatie 100% sigura, desi "securistul" este unul "de nadejde", pe care il creditez ca fiind credibil. Oricum, astfel de tranzactii sunt de obicei tacite, nu se publica pe SEAP :) si nici nu se trece pe la notar. Unul finanteaza, celalalt presteaza. Probele sunt circumstantiale, "respira" si din alte indicii. Le culeg si aleg cu grija, iar dupa 3-4 editii pot trage o concluzie. Evident, cu titlul de parere personala.
Ce spun eu este la fel de valabil cu ce spui tu (ca nuuuu, nici vorba...). Da' tu de unde stii? Pe ce te bazezi cand spui ca nu s-ar fi inteles?

Anonim spunea...

pai asta de la ziua e prost rau. ziua de iasi-ziar serios????!!!! pai asta e ziarul santajistilor cunoscut in toata tara.rusine prostalaule...

Anonim spunea...

Bre deci daca ai Blog iti aumi si criticile cititorilor. Esti un comunist si cenzurezi tot !De ce nu ai curaj sa lasi comentariile libere ca cei de pe newspascani.com????O sa trimit comentul care l-am scris aseara la ei sa-l publice ca vad ca pe tine te derajeaza parerea mea!!!